سید مهدیارسید مهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
مهدیس ساداتمهدیس سادات، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

دلنوشته های مامان مهدیار

مهدیار نازنین برادر زیباترین دختر دنیاس

فرشته کوچولو

1391/10/13 13:44
نویسنده : مامان فائزه
864 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهدیارجان این وبلاگ رو درست کردم که خاطرات شماروبنویسم ۲۷/۱۰/۹۰مامان جان امروزصبح که نتیجه تست رو دیدم.. و متوجه شدم مامان شدم یه جیغی زدم که نگو... زودزنگ زدم به بابایی من گریه میکردم بابایی گفت:مبارکمون باشه................. واسه اینکه مطمئن شیم رفتیم مطب دکتر مهربان واونم سونو نوشت وامروزعصرواسه اولین بار من نی نی۴میلیمتریمو دیدم خدایاشکرت!فرشته کوچولوی من ساکش روبسته ازبهشت آروم آروم داره میاد که زندگی من وعشقم روقشنگتر کنه فداش بشم من............. خدایا "حافظ گلم باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)