سید مهدیارسید مهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
مهدیس ساداتمهدیس سادات، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

دلنوشته های مامان مهدیار

مهدیار نازنین برادر زیباترین دختر دنیاس

مهدیار 4ماه و28 روزه

1391/11/1 21:02
نویسنده : مامان فائزه
914 بازدید
اشتراک گذاری

مهدیار پسر باهوش وبا استعداد مامان و بابا

من دیگه یه دنیا کارای قشنگ یاد گرفتم همه چی رو بادستام میگیرم همین که حواس مامانی رو پرت میکنم مشغول خوردن دستام میشم  عاشق دستامم دیگه یاد گرفتم با دستام بازی میکنم وخودمو سرگرم میکنم...........بادستام پاهامو میگیرم .......

ازدهانم واسه شناخت اشیا استفاده میکنم

دیگه استاد غلت زدن شدم....وقتی غلت میزنم مامان میگه لالاکن سرم رو میذارم زمین و مثلا لالا میکنم

وقتی مامانی و خاله جون واسم دست میزنن یا آهنگ میزنن ذوق میکنم و تند تند دست وپام رو تکون میدم و دراز کش نا نای میکنم

سیب و موز رو خیلی دوست دارم اگه مامانی بهم اجازه بده بخورم ازش ممنون میشم

علاقه ی شدیدی به قاشقم دارم و موقع خوردن قطره از دست مامان میگیرم  ....

وقتی دایی جون روی میز غذا خوری میزنه من هم به تفلید از اون اینکارو انجام میدم....

کارتون میو میو عوض میشه که مورد علاقه مامانم بوده رو نگاه میکنم و دوست دارم

روابط عمومیم هم بهتر شده البته با آقایون بهتر ارتباط برقرار میکنم..

خلاصه الان که 2روز مونده 5ماهه شم خیلی خوردنی شدم   و7500وزنم شده و دیگه مهدیار کوچولوی 3700نیستم وقدم هم ازcm٥٠به 66 ارتقا پیدا کرده 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هدی مامان مبین
2 بهمن 91 14:51
هزار ماشاالله به مهدیار عزیزم...
بالندگی ات پیاپی گل نازم...
مامانی نذار تی وی ببینه


ممنون
چشم
به تی وی خیلی علاقه داره میدونم ضرر داره اما روزی5دقیقه میبینه

مامان آرین
2 بهمن 91 23:44
فدای این آقامهدیار بشم.مامانی جون از حالا هر روز منتظر یه سورپرایز شیرین وجدید از آقا کوچولو باش.میدونم خیلی سخته خودت رو کنترل کنی که این جیگر رو توبغلت محکم فشار ندی.من که خیلی سختم بود


به امید روزای قشنگتر
آره واقعا که هر روز خوردنی تر میشن
خاله فرنوش
4 بهمن 91 19:34
فداي تك تك شيرين كاريات عجيجم!!!
آخي ي ي!يادش بخير آبجي جوني بجكي هامون!
.
.
.
بجه كه بوديم جه دلهاي بزركي داشتيم.اكنون كه بزركيم جه دلتنكيم.كاش دلهامون به بزركي بجكي بود,كاش همون كودكي بوديم كه حرفهايش را از نكاهش ميتوان خواند!

دلت میو میو عوض میشه خواست...کاش همه بچگی وخاطراتش اینقدر راحت دست یافتنی بود
کانال پویا نشون میده خواهرم