سید مهدیارسید مهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
مهدیس ساداتمهدیس سادات، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

دلنوشته های مامان مهدیار

مهدیار نازنین برادر زیباترین دختر دنیاس

تاب بازی یا لالا؟؟؟؟؟

1391/11/4 19:37
نویسنده : مامان فائزه
937 بازدید
اشتراک گذاری

مهدیارم,ماهها و روزهای گذشته در حالی میخوابیدی که در آغوشم شیر میخوردی ویا مرا وادار میکردی که ساعتی باهم قدم بزنیم تا در آغوشم بخوابی

شبها هم هنگام بازگشت از خانه مامان جون با ماشین در خیابانها دور میزدیم تا در آغوشم بخوابی...

 اما امروز در اولین روز از ماه پنجم حضورت نشان دادی که بزرگ شدی و بعد از این امکان دارد زمانیکه من مشغول انجام کارهای خانه هستم ببینم که پسرم در حال بازی یا همچون پدرش جلوی تلویزیون بخواب رفته امروز موقع تاب بازی روی تاب بخواب رفتی ........

مادر به فدای خواب نازت....مهدیار

"خدایا حافظ گلم باش!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ستیانفس
4 بهمن 91 23:12
عزیـــــــــــــــــــــــــــــزم پیشاپیش 5ماهگیت مبارک







ممنون مامانی مهربون


هدی مامان مبین
6 بهمن 91 10:59
وای فدای خوابش..دهنشو تروخدا..من بودم میخوردم...
رمز وبم رو داری؟؟


تورو خدا دهنشو میبینی ؟
بله ممنون
مامان مهیار
9 بهمن 91 15:09
دستاش منو کشته


خدانکنه عزیزم
میبینی چه باحال خوابیده فداش بشم من
مامان آرین
10 بهمن 91 0:53
عزیییییییییززززززمممممم.فدات بشم مثل فرشته ها خوابیدی با اون صورت ماهت.خیلی نانازی خاله جون.


مرسی خاله جون
fm6
8 فروردین 92 17:15
انشاالله همیشه همین طور با آرامش خاص زندگی کنه.....


انشالله
انشالله همه در سال جدید زندگی آرامی داشته باشن