سید مهدیارسید مهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
مهدیس ساداتمهدیس سادات، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

دلنوشته های مامان مهدیار

مهدیار نازنین برادر زیباترین دختر دنیاس

صفحه ی حوادث

1391/11/19 23:11
نویسنده : مامان فائزه
1,015 بازدید
اشتراک گذاری

فندق مامان این چند روز که آپ نکردم زندگیمون پر از اتفاقات بد بود.اول از همه چشم بابایی بود که چند روز باعث ناراحتیمون شدو هنوزم خوب نشده ویه بار دیگه باید امروز جراحی شه......

بعدش بیسکوییتی بود که پرید گلوی شما ومن کلی ترسیده بودم ودستپاچه شدم وخاله جون ظی یک عملیات ضربتی انگشتشو کرد تو گلوی شما وبیسکوییت رو در آورد....

همون شب وحادثه ای که برای ماشینمون پیش اومد....... وامروزهم دربالکن خورد به ناخن انگشت شست پای مامانی و ناخنم کنده شده والان شدیدا درد دارم وانگشتمو پانسمان کردیم واومدیم خونه مامان جون که من استراحت کنم .......

خداجون به همه سلامتی بده

این همه از اتفاقات بد گفتم حالا یه خبر خوب؟؟؟؟؟؟؟

شما داداش دار شدی یه داداش ناز به اسم شایان.....

عروس همسایمون زایمان کرده بود وچند روز خونه مادر شوهرش بود نی نی نمیتونست شیر مامانیش رو بخوره نی نی دو روز خونه ما بود  

و من بهش شیر میدادم وقتی نی نی شیر میخورد شما یه طوری نگاهش میکردی

فدای پسر بخشنده م بشم که چقدر مهربونه

پسرم دعاکن این اتفاقات بد تموم شه ..............

خدایا حافظ گلم باش!

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ارین
19 بهمن 91 1:03
سلام عزیزم انشاالله بلا دور باشه .ناراحت شدم این پست رو دیدم.صدقه بذارین.راستش این هفته برای منم چندان خوش نبود.مراقب مهدیار کوچولو باش مامانی .اسفند هم خیلی خوبه...هر روز خیلی کم براش دود کنید.


سلام
فدات شم نمیدونم چرا اینطوری شده چشم حتما
شماهم مواظب آرین جون باش ببوسش


الهه
19 بهمن 91 12:29
سلام از خدا میخوام هر چه زودتر شادی تمام خونتونو بگیره



سلام مرسی گلم
ببوس کوچولوتو
مامان کورش
20 بهمن 91 4:30
سلام عزیزم امیدوارم خیلی زود اتفاقات بد تموم بشه مواظب خودت ومهدیار جون باشه خیلی ناز وخوردنی خدا بهتون ببخشش


سلام
انشالله هیچ اتفاق بدی واسه هیچکس نباشه
ممنون
چشم
خوشحالمون کردی به ماسر زدی
مامان مهیار
21 بهمن 91 10:39
عزیزم مواظب خودتون باشین الهی همیشه سلامت باشید


چشم ممنون
انشالله همه سلامت باشن
هدی مامان مبین
22 بهمن 91 8:08
الحمدلله برای سلامتیتون... داداش دار شدنت هم مبارک... خیلی سخاوتمندی کوچولو در پناه خدا باشید
ماماني مهديار
23 بهمن 91 1:51
سلام عزيزم خيلي ناراحت شدم اين پست رو خوندم.حتما صدقه بده.وان يكاد رو فراموش نكن.اسفند رو هم دود كن تا بلا و سختي ازتون دور بشه.ببو سيد كوچولو خيلي ناز وخولدني شده
مامان ستیانفس
24 بهمن 91 12:24
عزیزم ان شاالله سلامت باشین و بلا به دور باشه