سید مهدیارسید مهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
مهدیس ساداتمهدیس سادات، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

دلنوشته های مامان مهدیار

مهدیار نازنین برادر زیباترین دختر دنیاس

حموم کردن خونه مامان جون

1391/11/19 16:17
نویسنده : مامان فائزه
4,795 بازدید
اشتراک گذاری

مهدیار 

زخم شدن ناخن مامانی واسه شما بد نشده کلی با مامان جون باباجون وخاله ها و دایی جون بازی میکنی وبا همه حموم میکنی!

فدای پسر نازم بشم که عاشق آب بازیه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان علیرضا
19 بهمن 91 16:31
سلام عزیزم
پسر منم عاشق حمام کردنه
زنده باشه الهی این گل پسرتون


سلام خانمی
ممنون به ماسر زدی
مامانی رادین دردونه
20 بهمن 91 1:22
آب بازی خوش بگذره خاله جون.


مرسی خاله
ببوس رادین نازی رو
مامان همای مسیحا جونی
20 بهمن 91 10:53
پسر خوردنی بامزه... ماشالااا هزارتاااا.
بازم پیش ما بیا.


ماشالله به همه نی نی ها
حتما
ببوس پسر خوشگله ت رو
مامان ارین
20 بهمن 91 14:01
عزیزممممممممم.فدای تو پسر بشم مثه آرین من عاشق حمومی.انشاالله ناخن مامانی هم زود خوب میشه.


ای جانم آرین جیگری بیا بریم باهم آب تنی
ممنون انشالله
دعا کن عزیزم آخه خیلی درد داره ونمیتونم کفش بپوشم
الهه
20 بهمن 91 21:02
ای جانم قربون اون چشای نازت
انشاالله همیشه همینطوری شاد باشی خاله جونم


مرسی خاله ی مهربون
مامان مهیار
21 بهمن 91 10:42
من نمیدونم مهدیار جون این آب چی داره که شما نی نی ها اینقدر دوستش دارین


خاله جون آخه آب بازی خیلی حال میده
مامان محمد طه
21 بهمن 91 13:28
سلام.خدا گل پسرتو واست ببخشه.پسر من هم عاشق حمومه اگه به وبمون سر بزنی خوشحال میشیم


سلام ممنون
حتما
هدی مامان مبین
22 بهمن 91 7:49
خوب این عکسا رو میذاری فکر دل منم بکن من الان دقیقا یه پسر کوچولوی حمومی 5 ماه و ...میخوام....چه کنم؟؟؟ یادش بخیر..ممی هم عشق حمومه هزار ماشاالله لاحول ولاقوه الابالله
مامان ارین
22 بهمن 91 10:33
سلام عزیزم .ممنون برای دعای قشنگت واسه آرین.باور نمیکنی از بعد اذان دیشب بهتر تر شده. الهی بمیرم که درد ناخن اذیتت میکنه عزیزم درکت میکنم.واز ته دلم از خدا میخوام درد رو از شما دور کنه.امیدوارم منم به اندازه شما بنده لایق باشم ودعام اثر کنه.
مامان ارین
22 بهمن 91 10:34
راستی یادم رفت بگم اسمم فرزانه است ومیتونم اسم شما رو هم بپرسم؟
الهه
23 بهمن 91 12:22
سلام فائزه جون از طرف من به یه مسابقه دعوت شدی به وبم یه سری بزن


سلام ممنون گلم
ماماني مهديار
24 بهمن 91 11:05
شالاب شولوب آب بازي شالاب شولوب آب تني شالاب شولوب آب بازي و آب تني. جااااااااااااااااان چه حال مي كني اين مهدياري.ببوسش از من و مهديار
مامان ستیانفس
24 بهمن 91 12:27
ان شاالله همیشه در حال شادی باشی مهدیار جون عزیزم به مسابقه وبلاگی دعوت شدین، میتونی بیای تو وبمون ببینی