سید مهدیارسید مهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
مهدیس ساداتمهدیس سادات، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

دلنوشته های مامان مهدیار

مهدیار نازنین برادر زیباترین دختر دنیاس

سوم اسفند

1391/12/13 14:27
نویسنده : مامان فائزه
842 بازدید
اشتراک گذاری

مهدیار و بابایینازدانه ام نیم سال است که لحظه هایم مهدیاری شده, خوابم, رویایم, حال و آینده ام همه شده مهدیار

تکه کلامم ,موضوع حرف هایم, همه وهمه مهدیار

جان مادر زندگیم را صفایی دگر داده ای خانه تکانی عید چه معنا دارد که تو با حضورت قلب و جانم و خانه ام را تکانده ای

تویی که با آمدنت دنیایم را عوض کردی و این سوال تکراری من از پدرت را بوجود آوردی:(مسعود سالهای قبل که مهدیار نبود زندگیمون چه شکلی بود)

قبل از آمدنت لحظات به یادماندنی بسیاری با مسعودم داشتیم اما امروز در تمام خاطرات گذشته مان دنبال تو میگردم

چقر جایت خالی بود در مسافرت های هفته ایی و یک روزره مان, دریا رفتن ها, کوهنوردی ها, پارک رفتن ها, رستوران رفتن ها, جشن گرفتن ها که همه شان یک .........داشت و امروز شما شدی شیرین ترین گزینه برای این جای خالی ها وچه ماهرانه خودت را جای دادی در دل تک تک لحظه های دو نفره ی من و مسعودم.........

وچه اتفاق زیباست این تلاقی سوم هر ماه با سوم اسفند که تولد عشق من است تولد مهربانترین پدر و عاشقترین همسر

مهدیارم,  شش ماهگی ات مبارک

مسعودم ,بیست و هشت سالگی ات مبارک

مردای زندگی من الهی هزار ساله شید....آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامی رادمهر
6 اسفند 91 23:35
سلام مامانی مهدیار جون.رادمهر من همسن مهدیار جونه.با اجازه لینکتون کردم تا دوستای خوبی واسه هم باشن.


سلام چه عالی قربون رادمهر جون
خوشحال شدم
چشم حتما
هدی مامان مبین
7 اسفند 91 15:38
6 ماهگیت مبارک..
چقدر لذت بردم..عالی بود..
لحظه های زندگی اتون پر از عطر نفسهای مهدیار...تا ابد!


ممنون خاله هدی
آمین
مامان ستیانفس
8 اسفند 91 0:20
سلام فائزه جون
نیم سالگی مهدیارجونم مبارک باشه
همچنین تولد همسرتون رو تبریک میگم
امیدوارم همیشه لباتون خندون باشه


سلام
ممنون دوست گلم
انشالله همه شادو خندون باشن
مامانی مهدیار
8 اسفند 91 13:07
سلام وااااای شرمنده من کامنت اشتباه به شما دادم یعنی همش تقصیر این آقا مهدیار
بود.ببخید به بزرگواری خودتون.


سلام فدای مهدیار شیطون بلا ببوسش
خواهش میکنم گلم بهونه شد از احوال هم با خبر شیم
مامانی مهدیار
8 اسفند 91 13:11
خواستم تولد رو تبریک بگم که مهدیار اون کار رو کرد.
سید کوچولوی عزیزم نیم سالگیت مبارک.ایشالا نیم سال دوم پر از قشنگی و شادی باشه واست عزیزم.تولد سبز باباهی هم هزاران هزار بار مبارکش باشه


مرسی آقا مهدیارررررررررررررر
انشالله
ممنون
مامان آرین
9 اسفند 91 20:28
سلام عزیزم.نیم سالگی گلپسر خوشگل مبارک باشه.تولد بابای بزرگوارش هم مبارک .


سلام فرزانه جون ممنون گلم
خاله فرنوش
10 اسفند 91 13:45
سوم اسفند چه روز با شکوهی بوده برات خواهر عزیزم!
از صمیم قلب اول,شش ماهگیه مهدیار جونی وبعد تولد آقا مسعود رو بهشون تبریک میگم!
همه ی روزهای زندگیتون به قشنگیه سوم اسفند!


مرسی
آره دیدی مهدیار چقدر اذیت کرد با شکوه بود مهدیار با اون حالش با شکوه ترش کرد
ممنون از طرف آقا مسعود هم تشکر میکنم
آمین
خاله زهرا مهدیار جونی
19 اسفند 91 16:03
لبخند زدی وآسمان ابی شد
شبهای سیاه محو زیبایی شد
پروانه پس از تولد زیبایت تا آخر عمر بی تابی شد
مهدیار وبابای مهدیار تولدتون مبارک.
امبدوارم روزهای خوبی در کنار هم داشته باشید.
آمین


آمین
مرسی خاله ی خلاق
تشکر از طرف مهدیار وبابامسعود
خواهر گلم میبوسمت