سید مهدیارسید مهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
مهدیس ساداتمهدیس سادات، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

دلنوشته های مامان مهدیار

مهدیار نازنین برادر زیباترین دختر دنیاس

مسعودم .....آرام جانم

1391/12/8 13:49
نویسنده : مامان فائزه
968 بازدید
اشتراک گذاری

مسعودم,عشقم,جانم,عمرم

مهربانم چندسال است بزرگترین روز زندگیت را در کنار هم جشن میگیریم

و چه لذت بخش است در کنارت بودن و یکسال پخته تر شدنت را باهم به نظاره نشستیم

و لذت بخش تر اینکه عشق من امروز پدر دردانه ام شده

همانطور که در این چند سال بهترین همسر دنیا بودی شش ماه است که نقش پدریت را به نحو احسن ایفا میکنی

و چقدر فائزه و مهدیارت خوشبختن که مرد زندگیشان  تویی

تا امروز و تا ابد برایم محکم ترین تکیه گاه بودی وخواهی بود

و همچون کوه استواری وقلب مهربانی داری و تمام کسانیکه تورا میشناسند این را به وضوح دیده اند

مسعودم میدانی چقدر وجود مردانه ات را دوست دارم و میپرستمت

همه کسم دستهای مردانه ات,آغوش گرمت, آرامشت را دوست دارم شاید فردا مهدیارم از بابت این جمله از من دلگیر شود

اما میگویم :«میگویم تا پسرم هم بداند عزیزدلم تو مرد اول زندگیم بودی و هستی و می مانی واولین عشقم تویی و تو برایم نهایت عشقی و در کنارت مهدیار مرد دوم زندگیمان

ومیدانم پسرمان این را درک خواهد کرد که من باید اول عاشق پدرش باشم که عاشقی را یاد بگیرم تا پسرش را با تمام وجود دوست بدارم

آرزویم اینست پسرم همچون پدرش صبور و مهربان وآرام و دوست داشتنی باشد

دوستت دارم مرد بیست وهشت ساله من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی مهدیار
8 اسفند 91 16:38
سلام من هنوزم همین جام .از دل نوشته هات واسه همسر عزیزت خوشم اومد.زندگیتان تا همیشه ی همیشه پر قشگی باشه
مامان آرین
9 اسفند 91 20:32
سلام مامانی.خیلی زیبا نوشتی
مامان ستیانفس
10 اسفند 91 12:48
عزیزم امیدوارم همیشه کنار همسرت و مهدیار جون خوشبخت و سالم زندگی کنی


ممنون زهرا جون
شما هم همینطور
هدی مامان مبین
14 اسفند 91 2:18
و من چقدر از این میم های مالکیتت پُر از عشق شدم...مسعودم..فائزه و مهدیارت...مالکیت تان ابدی...
خوشبختی بکامتان...
عشق ارزانی تان


ممنون مهربون