سید مهدیارسید مهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
مهدیس ساداتمهدیس سادات، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

دلنوشته های مامان مهدیار

مهدیار نازنین برادر زیباترین دختر دنیاس

مهمون داشتیم

1391/12/20 16:54
نویسنده : مامان فائزه
714 بازدید
اشتراک گذاری

یک هفته ی به یادماندنی

کاش همیشه عید در راه باشد و خانه تکانی و رنگ کردن خانه و جابجایی اسباب خانه تا اینها بهانه شود که باهم همخانه شوم ...

یک هفته ست که مهمان داریم  آن هم چه مهمانان عزیزی.........

پدرم مادرم خواهرانم و برادر شیرینم ...قدمتان سر چشم ........

در این هفته خانه مان صفایی دیگر داشت و چه خوش گذشت این روزهای باهم بودنمان و منو مهدیار عادت کردیم به حضورتان

وبی شک میدانم بعد از رفتنتان منو مهدیار بهانه ی  حضورتان را خواهیم گرفت

ازامروز لحظه شماری میکنم برای تعطیلات نوروز و مسافرت دسته جمعی مان....

خدا شکرت برای تمام داشته ها و خوشی ها ......

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامانی مهدیار
21 اسفند 91 13:07
آخی عزیزم الان میدونم چه حالی داری من که هر روز نشه یه روز در میون میبینمشون اما باز هم تا میام خونه دلم واسشون تنگ میشه.
ایشالا تنشون سالم باشه و سالیان سال با هم شاد باشین وخوشحال


عزیزم منم هر روز میبینمشون اما این چند روز که مهمونم بودند یه حال دیگه ای داشت
انشالله ممنون
مامان ستیانفس
21 اسفند 91 23:49
ان شاالله همیشه در حال شادی وخنده باشی دوست عزیزم به همراه همه کسانی که دوستشون داری



:
:
:


این بوسه ها همه واسه مهدیار جونمه

ممنون دوست گلم
بوس واسه ستیا جون و مامانیش
الهه(مامان یاسان)
22 اسفند 91 15:04
سلام فائزه جونم خوبی عزیزم ایشاالله همیشه به خوشی و شادی باشی


سلام قربونت
ممنون
آرام
22 اسفند 91 18:10
سلام مامان مهربون مهدیار. من دارم به اکثر وبلاگا سر میزنم . اینو بهشون اطلاع رسانی میکنم. سایت فروش اسباب بازی بازی دان تخفیف عیدانه زده و کلی قیمتاشو آورده پایین. از اونجایی که خرید اسباب بازی دغدغه ی هممونه ( اینکه چی بخریم خطرناک نباشه ، اگه بچه بهش وابسته بشه بهش آسیب روحی نزنه ، روی هوشش اثر مفید بزاره ، علاقشو بپوشونه و ...) من بهتون پیشنهاد میکنم یه سری به سایتش بزنید. ضمن اینکه مسئول فروشش فک کنم درک کاملی از بچه ها داشته باشه چون کاملا توضیح میده اسباب بازی ، شرایط کودک و .... همین دیگه سایت اسباب بازی www.bazidan.com
مامان آرین
22 اسفند 91 20:30
سلام عزیزم .چشمت روشن .واقعا بودن اونهایی که عاشقشون هستیم در کنارمون یه صفای دیگه داره.انشاالله سایه پدر ومادر عزیزت همیشه بر سر شما باشد.
مهدیار عزیزم با مامان بزرگ وبابا بزرگ حسابی خوش بگذرون عزیزم.


سلام قربونت همینطوره عزیزم
آمین
چشم خاله فرزانه
مامان علیرضا
23 اسفند 91 7:42
ایشالا همیشه خوش باشین
راستی شما تهران هستین؟
رمز رو تو صوصی گذاشتم براتون


انشالله
نه گلم من قزوینم
تشکر بابت رمز
مامانی محمد طاها
23 اسفند 91 16:59
سلام شما لینک شدین
براتون رمز رو خصوصی میزارم


باعث افتخاره
ممنون گلم