سید مهدیارسید مهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
مهدیس ساداتمهدیس سادات، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

دلنوشته های مامان مهدیار

مهدیار نازنین برادر زیباترین دختر دنیاس

7ماهگی و خاطراتش

1392/2/1 16:56
نویسنده : مامان فائزه
1,037 بازدید
اشتراک گذاری

مهدیار

بیا پایین میخوام بخورمت...

مهدیار

دیدی خوردمت......

مهدیار

من واسه اولین بار اومدم پارک کسی اون پایین هست منو بگیره من اومدم  .........

مهدیار

مامان کجایی ی؟؟؟؟؟ من که سر خوردم اومدم پایین .....آخیش چه حالی داد

مهدیار

دنیا از این بالا چه دیدنیه از بابایی و مامانی هم قد بلندتر شدم..............

 

اینم عکس سیزده بدر که کلی خسته شدم اینجا فقط لالا دارم...

مهدیار

 

من عاشق حموم و آب بازیم

میگین نه این عکسارو ببینین متوجه میشین

مهدیار

 

مهدیار

بهم بگین ماشالله .............

 

مهدیار

اینجا باغ بادام و انگور خودمونه که اومدم چاقاله ی بادوم بخورم....

من طبیعت رو دوست دارم مامانم هم هیچی نمیگه وقتی توی سبزه ها بازی میکنم

من خیلی خوشحالم کلی جیغ میزنم و آواز میخونم..

مهدیار

 

نزدیک باغمون خونه ی یه آقایی به اسم امامزاده ظهیر

مامان و بابا  زندگیشونو ,منو و هر چی که دارن از این آقای مهربون گرفتن

یه روزایی دوتایی میومدن اینجا حالا من هم باهاشون اومدم....

هرسال روز شهادت حضرت فاطمه س میریم خونه عموی بابایی هیئت

و بعداز مراسم ما اومدیم امامزاده زیارت....

مهدیار

پروردگارم" تکیه گاه گلم باش!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان ساجده
27 فروردین 92 15:35
سلام عزیزم متین تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید و به وبش بیاید و به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگه به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید بازم میتونید رای بدید
دخملی شکلک
27 فروردین 92 16:09
هدی مامان مبین
27 فروردین 92 16:31
لذت بردم...قربونش برم...هزارماشاالله
عکسای زیر دوشش رو میخواستم بخورم...بزرگ شدی مهدیار


ممنون هدی جون
خدانکنه آره خاله ی مهربون من دارم مرد میشم
مامان مهراد
27 فروردین 92 17:55
ماشااله خاله جون هر روز خوشگل تر از دیروز همیشه به گردش و شادی باشی گلم


مرسی ی ی
مامی رادمهر
28 فروردین 92 11:40
سلام خاله جون.همیشه به گردش عزیزم.سرسره سواری نی نی هفت ماهه ندیده بودیم که آقا مهدیار حسرت به دلمون نذاشت.


سلام ممنون
آخ خاله سرسره بازی خیلی حال داد
مامی رادمهر
28 فروردین 92 13:58
خصوصی ی ی


سوری مامان زهره
28 فروردین 92 16:18
سلام مامان فائزه ماشالله به این گل پسر بانمک، پسرتون 2 روز از دختر من بزرگتره، خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم


سلام گلم خوشحالم کردی
خدا دخملیتو حفظ کنه باعث افتخاره
حتما
مامان سارا
28 فروردین 92 16:30
سلام عزیزم دختر من هم همینطوره خیلی شبا زود زود بیدار میشه علتش نیش زدن لثه هاشه میخواد دندون در بیاره چون درد لثه شبا بیشتره دختر من هم از روزی که به پای دندون در اوردن افتادشبا خیلی بیدار میشه هیچ ربطی به گشنگی نداره


سلام ممنون دوست گلم انشالله که از دندوناش باشه
خدا کنه همه نی نی هاراحت دندون درارن
مامان ستیانفس
28 فروردین 92 16:49
سلام عززززیزم
چقد تو نازی خاله جون
فدا مدا هستیما
عاشق عکسای حمومش شدم،مامانی پاشو واسه مهدیارجونم دو سه دونه اسفند دود کن چشم نخوره[قلبب]


سلام قربون خاله.....
چشم زهرا جون ببوس ستیا جونو
مامان علیرضا
28 فروردین 92 17:25
ماشالا به مهدیار جون که حموم دوست داره
پسر منم عاشق حموم و آبه


آره مهتاب جون من که توی حموم میخورمش
هر روز میریم کلی حال میکنه
ببوس پسرتو
«فائزه»دختردايي دينا
28 فروردین 92 17:34
سلام ميشه به وبلاگ ما بياين و نظر بذارين؟ممنون ميشم !اگه خواستين لينك كنين!


سلام حتما
سوری مامان زهره
29 فروردین 92 0:01
سلام فائزه جان لینکتون کردم


سلام ممنون من هم شما رو لینک میکنم
خاله فرنوش
30 فروردین 92 12:00
فدای تک تک عکسای نازت بشم!!!
چقدر ناز و خوردنی شدی!
دوستتتتتتتتتتتتتتتتت دارم عسلی!
.
.
.
دنیا را میدهم برای لبخندت,هراسی نیست!
شاد که باشی دوباره از آن من است!


مرسی فرنوشم مرسی خاله ی مهربون
باز هم با یه کامنت زیبا اومدی
مامان محمدرضا
30 فروردین 92 14:21
سلام .زیارت قبول همیشه به سفر.خوش باشید.


سلام ممنون
انشالله
مامان آرین
31 فروردین 92 15:56
قربوووووونت برم مهدیار خوشگلم.دوس دالی پات رو بخولی خاله جونی.آرینم هم سن شما بود خیلی دوس داشتخومزه ست دیگه عکسات خیلللللیییی خوشگلند عزیزم.فائزه جون با دل پاکت برای ماهم دعا کن
مامانی مهدیار
6 اردیبهشت 92 8:06
ماشالا به این ناز پسرمون.زیارت قبول عزیزم


انشالله قسمت شما............ممنون
الیسا
6 اردیبهشت 92 12:38
ماشــــــــــــا الله ....