سید مهدیارسید مهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
مهدیس ساداتمهدیس سادات، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

دلنوشته های مامان مهدیار

مهدیار نازنین برادر زیباترین دختر دنیاس

روز من

1392/2/14 15:04
نویسنده : مامان فائزه
805 بازدید
اشتراک گذاری

روز زن و روز مادر امسال, روز من بود..........

اصلاروز, روز من بود 

چرا که امسال مادر بودم ......

لذت این روز به کادو گرفتنش نیست به این است که خانم خانه ی مسعودت باشی و م ا د ر مهدیارت .......

مثل هر سال مسعود بود و سورپرایزش ...اما امسال مهدیار هم بود................مهدیار بود و خنده هایش, مهدیار بود و بازی هایش, مهدیار بود و شیطنت هایش...مهدیار بود و روزهای هشت ماهگیش......

و

من بودم و شوق مادریم...... خدا میداند امسال چقدر از شنیدن روزت مبارک خوشحال میشدم اصلا انگار امسال منتظر شنیدن چنین جمله ایی بودم  و باشنیدنش بالیدم بر خودم ....واز خدای مهدیارم طلب کردم سبز شدن دامن چشم انتظارهارا ......آمین

مسعودم ممنونم برای کادوهای قشنگت..امسال صدچندان ممنونم که به جای پسرت هم برایم کادو گرفتی...ممنون همسرم.....وچه دلچسب بود اس ام اس قشنگت در صبح به یادماندنی:

(سلام تک ستاره ی من , روزت مبارک عشقم)

مهدیارم,از شماهم ممنونم  برای بزرگترین کادوی دنیا و اینکه من را مادر کردی....ومن منتظر لحظه ایی هستم که مرا مادر خطاب کنی .....

پروردگارم"تکیه گاه گلم باش!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان رادمهر
15 اردیبهشت 92 8:51
آخ گفتی.خیلی مزه داد روز مادر امسال.پارسال نیمچه مامان بودیم و امسال مامان واقعی
مامان مهراد
15 اردیبهشت 92 11:19
مامانی با کلی تاخیر روزت مبارک


ممنون سحر جون