سید مهدیارسید مهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
مهدیس ساداتمهدیس سادات، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

دلنوشته های مامان مهدیار

مهدیار نازنین برادر زیباترین دختر دنیاس

مهدیار

1392/2/14 17:44
نویسنده : مامان فائزه
1,124 بازدید
اشتراک گذاری

مهدیار

مهدیار در 2ماهگی این عکس به خواست فریبا جون اینجاست......

مهدیار

واین هم مهدیار امروز ......

 

مهدیار

علاقه ی مهدیار به گیتار

مهدیار

گل گل مامان

مهدیار

مهدیار

مامان من یاد گرفتم از لبه تختم بگیرم بلند شم..

مهدیار

برید کنار من دارم میام پایین

مهدیار

حالا نوبت کشوی تخته.......وای فکر کنم مامان یه چی بهم بگه امروز کلی شیطونی کردم

مهدیار

مهدیار در حال خوردن هندوانه..

مهدیار

نمیدونم چرا وقتی هندوانه میخورم این شکلی میشم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان رادمهر
15 اردیبهشت 92 8:48
بچه هامون چه زود زود آقا میشن و ما فقط نظاره گریم.خدا حفظشون کنه.بوس واسه مهدیار قشنگ واسه عکسی که پتو یا حوله رو دوششه.خیلی جیگر شده ماشالله




ماشالله

خداحافظ همه نی نی ها باشه

پتوی بچگی باباشه

مرسی بوس واسه رادمهری


مامان مهراد
15 اردیبهشت 92 11:17
ای جانم چه ناز میشی گل پسر
مامان محمدمهدی
16 اردیبهشت 92 11:14
خدا حفظش کنه واستون بزرگ بشه افتخار میکنه به مامان گلی مثه خودت


ممنون گلم
امير علي
16 اردیبهشت 92 12:09
سلام خدا حفظش كن گل پسري رو راستي ما هم قزوين هستيما


سلام ممنون
وای چه عالی خیلی خوشحال شدم
الهه(مامان یاسان)
17 اردیبهشت 92 16:57
سلام فائزه جونم راست میگی سرویس چوباشون رنگ همه
قربون مهدیار جونی با این شیطونیای بامزش


سلام آره قربونت
هدی مامان مبین
18 اردیبهشت 92 7:18
هزاران ماشاالله...برای تن نازک و لطیف و بهشتی ات.. برای نگاه پاک و معصومت.... برای وجودت ببوسش فائزه...هزاررررررررررررررررر بار
مامانی رادین دردونه
19 اردیبهشت 92 0:43
مهدیار جونم خدانگهدار خودتو مادر پدرت باشه از دور میبوسمت.


ممنون خاله کجایی که اینقدر دیر به ماسر میزنی؟
مامان پارسا
30 اردیبهشت 92 8:40
عزيزم عكسهات خيلي ناز شدن دل آدم ضعف ميره واسه يه ني ني كوچولو


الهی
ممنون که به پسریم سر زدین