سید مهدیارسید مهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
مهدیس ساداتمهدیس سادات، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

دلنوشته های مامان مهدیار

مهدیار نازنین برادر زیباترین دختر دنیاس

وصال بابایی و مامانی

1392/3/22 12:53
نویسنده : مامان فائزه
863 بازدید
اشتراک گذاری

بیست و یکم خرداد هرسال اونروزی رو یادم میاره که منو بابایی واسه همیشه واسه هم شدیم...

امسال یه مراسم باعث شد ما توی همچین روزی سه تایی توی همین روز توی همون تالاری باشیم که جشن عقدمون اونجا برگزار شده بود ...

ومنو بابایی کلی خوشحال بودیم که امسال این اتفاق افتاد تا بتونیم توی این روز بزرگ اینبار باشما برگردیم به اون روز و خاطرات قشنگترین روز زندگیمون رو مرور کنیم ......

آخه ما قبل از مراسم عقدمون حدود بیست روزی صیغه بودیم و همون روز عاقدرو آوردیم تالار طاووس و اونجا منو بابایی رسما ودر حضور همه به عقد هم دراومدیم..ومن به مسعود که بهترین مرد روی زمینه بله گفتم

با اجازه پدر و مادرم بله..................تشویقتشویقتشویقتشویقتشویق

وشما گل پسرم ثمره این جمله زیبایی...

وتا دنیا, دنیاست سر این حرفم هستم و تا ابد پشیمون نمیشم ......امسال هم مثل هرسال بابایی واسه من کادو خرید دستش درد نکنه

خاله زهراهم که میره کلاس اولین کار هنریش رو به من هدیه دادممنون خواهر هنرمندم و..

توی تالار هم کلی من عروس بودم و به همه شیرینی و شکلات دادیم وشیرینی زندگی شیرینمون رو باهمه تقسیم کردیم 

 و خداروشکر که امسال شماهم کنارمون بودی

و دیدی خوشبخی منو بابایی از کجا شروع شده از اون روز منو بابایی شدیم ما.... وامروز توهم هستی

تو پسر منو مسعودمی 

مهدیار

وامروز دردانه ما نشسته همان جایی که چهارسال پیش منو مسعود کنار هم نشسته بودیم

 

مهدیار

 

انشالله با عروس خوشگلت روی این تخت پادشاهی بشینی مهدیار جونم

مهدیار

دلم ضعف رفت واسه دامادیت قندعسلم.......انشالله

خدای داماد کوچولوی من, مراقبش باش!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

الهه(مامان یاسان)
22 خرداد 92 13:30
عزیزم ایشاالله 120000000000000 سال کنار هم شاد شاد شاد زندگی کنید


ممنون دوست همیشگی من
مامانی مهدیار
22 خرداد 92 17:37
چه جالب!!!!!
سالروز عقده شما با ازدواج ما یکیه...
از اون قشنگ تر اینه که بعد از چند سال با سید عزیزم به همون جایی رفتین که آغازگر خوشبختیتون بوده...
ان شاءالله سالیان سال در کنار هم و با وجود زیبای سید کوچولو سالروز عقدهای فراوونی رو جشن بگیرین.



ای جانمممممممممممممم
سالگرد ازدواج شماهم مبارک باشه عزیزم ممنون
همچنین
مامانی مهدیار
22 خرداد 92 18:06
گرامیداشت سالگرد ازدواج گرامیداشت یکسال عشق، اعتماد، مشارکت، تحمل و پشتکار است و البته تمدید آنها برای یکسال دیگر. سالگرد ازدواجتان مبارک.

به امید داماد شدن سید گلم.می بوسمت عزیزم



میسی جیگرم بوس بوس
مامان آرین
22 خرداد 92 20:42
سالگرد یکی شدنتون مبارک فائزه جون.انشاالله همیشه درکنار هم روزگار را به خوشی وسلامت سپری کنید وسایه خوشبختی همچون اکنون همیشه بر سر کاشانه عشقتون باشه.وانشاالله دومادی شاخ شمشاد مهدیار جون.قربونش برم چقدر ناز شده گل پسر ببوسش شاه داماد آینده رو


ممنون دوست همیشگی و مهربونم
همه خانواده ها کنار هم با خوشبختی زندگی کنن
انشالله
مامان رادمهر
22 خرداد 92 21:04
سالگرد یکی شدنتون مبارک فائزه جون.انشالله عشقتون مستدام و قلبتون مثل ساعت برای همدیگه بتپه.به قول یکی از همکارام انشالله خدا 7 تا پسر و 7 تا دختر بهت بده و خیر زندگیتو ببینی


ممنون دوست مهربونم انشالله ممنون قربون این دعای خیرت بشم من
مامان فائزه
23 خرداد 92 14:42
عزیزم ایشاالله دامادیت ...

چه بامزه و رومانتیک ...

لینکتون کردم با افتخار


قربونت
ممنون باعث افتخاره من هم لینکتون میکنم
مامان ستیانفس
23 خرداد 92 14:46
دوست عزیزم بهتون تبریک میگم
ان شاالله همیشه لبتون خندون،دلتون شاد ومحفلتون گرم وصمیمی باشه و با سپری کردن روزهای خوش زندگیتون دامادی مهدیار جونم رو ببینید
از راه دور میبوسمت دوست مهربونم
ان شاالله 120 ساله بشه نهال عشقتون
اون وروجک خوشگل منو هم دو تا ماچ آبدار بکن

مرسی دوست گلم
انشالله همه خانواده ها محفلشون گرم باشه و لبهاشون خندون به خصوص خانواده ی سه نفره شما منم شما و دختر خواستنیت رو میبوسم
کاش میشد من ستیا جون و مامانیش رو از نزدیک ببینم
چشمممممم شماهم گیلاس کوچولوت رو ببوس

مامان حنانه زهرا
24 خرداد 92 21:09
سالگرد ازدواجتون مبارک گلم
ایشالله دامادی مهدیار ناناز کوچول موچول


ممنون
انشالله من که دلم میره واسه اونروز
mahtab
25 خرداد 92 17:16
چه جالب!
سالگرد عقدتون مبارک
عشقتون جاوید
سایتون رو سر پسرتون مستدام


قربونت ت ت ت
مامان مهراد
28 خرداد 92 14:48
عزیزم سالروز ازدواجتون مبارک.شاد و سلامت و خوشبخت باشید

میسی عزیزم م م
هدی مامان مبین
2 تیر 92 8:31
اتفاق نیکی بود...به نیکی تکرار شد.. داماد بشی مهدیار..خوشبخت ترین...زیر سایه ی پدر ومادرت
هدی مامان مبین
14 تیر 92 11:03
خوب منم دلم خواست برم همون تالار...اتفاقا زیاد از جلوش رد میشیم.. دامادی شازده کوچولوی زندگیتون ایشالا
حانیه
1 مرداد 92 1:34
_________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آ*•~-.¸,.-~*.........
نی نی خوشگلی داری به وبلاگ گل پسر سری بزن و نظر بذار


ممنون من هم برای شما بهترین هارو آرزومندم
حتما عزیزم راستی رای دادید؟؟؟؟؟
علی
4 مرداد 92 2:52
سلام اگه دوست داشتید عکس نینی تون طراحی کنم بزارم توی وبم وهمه ازش استفاده کنند حالا برید یک نگاه هی بندازید با عنوان نینی های شما بعد بهم خبر بدید


سلام چشم