سید مهدیارسید مهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
مهدیس ساداتمهدیس سادات، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

دلنوشته های مامان مهدیار

مهدیار نازنین برادر زیباترین دختر دنیاس

یکساله ی مادر

1392/6/5 0:15
نویسنده : مامان فائزه
893 بازدید
اشتراک گذاری

باورم نمیشود یکسال است که مادر شدم ,یکسال است مهدیار دار شده ام یکسال است که شبها در حالی بخواب میروم که پسرم در آغوشم میخوابد و صبح هم با صدایش بیدار میشوم , 

باورم نمیشود مرد شدی 

یاد روزهای گذشته بخیر!

یادش بخیر روز های اول حضورت یادش به خیر اولین شیر خوردن هایت که نه برای تو آسان بود نه برای من ,یادش بخیر گریه های مادر سه روزه در کنار دستگاه,یادش بخیر اولین پوشکی که پوشاندمت آن هم اشتباه  وهمه به من به مادر بی تجربه ت خندیدند و...

یاد شبهایی که شیر خشک میخوردی بخیر

یاد روزهایی که باگریه ت گریه کردم و با شیرین کاری هایت خندیدم  و الحق که خنده مان در این یکسال صدبرابر بیشتر از گریه هایمان بوده و تو واقعا آقایی , آقا بهترین واژه است برای خواندن تو پسر بافهم و کمالاتم که واقعا همه چیز را میدانی و متوجه درست و غلط ها هستی شاید باورکردنی نباشد اما مهدیار اینگونه است مهدیار آقاست

یادش بخیراولین باری که لاکی را با دستهایت گرفتی ,جیغی که کشیدم برای اولین باری که مرا با چشمانت تعقیب کردی,یاد فریادهای شادیم بخیر که برای اولین باری که بلند شدی به حالت چهار دست و پا و زنگ در خانه مان که همسایه بود و متعجب از این داد و فریادهای مادرانه که اورا هم برده بود به دوران کودکی پسر و دخترش..

یاد انتظار رویش اولین مرواریدت بخیر ,آخ یاد اولین قدمهایت بخیر

اولین من ,با تو تمام اولین ها از آن من است,حضورت ناب ناب است

تو برای من تکی و لحظات با تو بودن بی تکرار ....

جان مادر قدری آرامتر بزرگ شو..... امان بده نازدانه ام بگذار خودم را پیداکنم بگذار عطر جانت را نفس بکشم بگذار بگویمت, ببویمت ,ببوسمت...فرصت میخواهم برای شمارش تک تک نفسهایت تک تک پلک زدن هایت تک تک نگاه هایت تک تک لبخندهایت

قدری آرامتر... به دل نازکم رحم کن تو برای مرد شدن و قد کشیدن عجله داری و من برای این روزها و توفقش دست به دامان ساعت زمان خیالی م شده م ....

یکساله ی من دلم این روزها قرار ندارد زمان میخواهد برای مرور گذشته ی یکساله مان ..

یکسالی که معنای زندگیم فقط شده مهدیار و بعد ازاین هم فقط و فقط مهدیار..

و من عاشقت هستم و خالقت را هم شاکرم 

تولدت مبارک پسرم!

+عکسهای تولدت هم به روی چشم سر فرصت برایت به یادگار میگذارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

سوده مامان مهیار
5 شهریور 92 18:08
سلام فائزه جون یک سالگی مهدیار جون مبارک راه رفتن گل پسری مبارک الهی همیشه ثابت قدم باشه شرمنده خیلی وقته نتونستم بهتون سر بزنم اینم هدیه من و مهیار واسه گل پسری http://www.niniweblog.com/upl/shazdekoochuloo/13776105834.jpg
الهه(مامان یاسان)
7 شهریور 92 11:27
سلام فائزه جونم بابا کجایی؟؟؟؟ به خدا من همش بهت سر میزنم ولی نمیدونستم برات کامنت گذاشته بودم یا نه؟؟؟؟ بابا تو که بی وفا نبودی دوست جونم الهی قربون مهدیار جونم برم که یکساله شده مامانی زود باش دلم آب شد برای عکسای تولد زود برامون بزار
مامان رادمهر
8 شهریور 92 17:11
مهدیار عزیزم اولین سالروز تولدت مبارک.برایت زیباترینها و بهترینها را آرزومندم. درکنار مامان و بابا شاد و سلامت باشی گلم
مامان مهراد
9 شهریور 92 18:36
تولدت مبارک گل پسر. خوب و خوش و سالم باشی گل پسر. مامانی خیلی زود دیر میشه واقعا خیلی زود بزرگ میشن. باز هم تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی پایانت بپذیر
مهناز مامان ترلان کوچولو
10 شهریور 92 23:34
یکسالگیت مبارک عزیزم منتظر عکسای نی نی نازنازی هستم
خاله فرنوش
14 شهریور 92 12:34
نیمایوشیج در جشن تولد یک سالگی فرزندش نوشت: پسرم!یک بهار,یک تابستان,یک پاییز و یک زمستان را دیدی!!! از این پس همه چیز جهان تکراریست جز,,,مهربانی... تولدت مبارک دردونه ی خاله!!!تولدت مبارک آقاااااااا.... تولد شما هم مبارک خواهر گلم که اطمینان دارم با تولد مهدیار تو هم یکبار دیگه متولد شدی!!!دوستتون دارم!
مهشید مامان مهتا
14 شهریور 92 13:43
تولد یک سالگیت مبارک عزیز خاله دیگه داری برای خودت مردی میشی الهی زیر سایه بابا مامانت 1000 سال بشی گلم اینم هدیه مهتا ♣♣♣_____________♣♣♣ _ ♣♣♣____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣ ♣♣_______♣♣_____♣♣ _______ ♣♣ ♣___________♣___♣ __________ ♣ ♣____________♣_♣ ___________ ♣ _ ♣____________♣ ___________ ♣ __ ♣________----------------------♣ ____ ♣ __________________ ♣ ______ ♣ ______________ ♣ ________ ♣ __________ ♣ __________ ♣ ______ ♣ _______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣ ______ ♣____♣__♣__♣____♣ _______ ♣_____♣♣_♣____♣ _________ ♣_♣__♣♣__♣ ________________ ♣♣ _________________ ♣♣ __________________ ♣♣ _________________ ♣♣
مامان آرین
15 شهریور 92 13:51
مهدیار جونم تولدت مبارک آقای مهربون وخوشگل.انشاالله 120ساله بشی زیر سایه پدر ومادر مهربونت.بهترین ها رو برات آرزومندم ای گل زیبا
مامان آرین
15 شهریور 92 13:51
مامانی خیلی زیبا نوشتی خیلی عالی بود
مامان حنانه زهرا
18 شهریور 92 3:11
گل گفتی عزیزم. زندگی با این هدیه های خداوندیه چیز دیگس
امیر علی شیرین گندمگ
20 شهریور 92 1:45
سلام فائزه جون تولد مهدیار گلم مبارکککککککک باشه ببخشید من خیلی کم میام نت بخاطر اون الان دیدم شما خودت خوبی . هزار تا بوس برای مهدیار عسلم و مامان گلش
مهناز مامان ترلان کوچولو
25 شهریور 92 15:42
تولدت مبارک عزیز خاله
مامان آرین
12 مهر 92 20:54
سلام فائزه جون ومهدیار عزیزم دلمووون خیلییییییییییییییییی تنگ شده براتون بیاین دیگه؟؟؟؟
فرزانه
6 آبان 92 21:00
سلام فائزه جون.کجایی خانمی.هنوز نتتون درست نشده.؟؟؟بابا دلمون برای شما ومهدیار جونی یه ذره شده بیاین دیگه؟؟؟؟؟
mamaneninii
11 آبان 92 9:09
سلام عزیزم.خسته نباشید راستی ما یک تولد داشتیم خوشحال میشیم تشریف بیارید.
مامان ستیانفس
29 آبان 92 10:08
ای بابا شماکجایید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان مهراد
5 آذر 92 17:27
عزیزم چرا نیستید؟ نگرانت شدم
مهناز مامان ترلان کوچولو
6 آذر 92 13:01
اره عزیزم واقعا چه زود میگذره