سید مهدیارسید مهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
مهدیس ساداتمهدیس سادات، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

دلنوشته های مامان مهدیار

مهدیار نازنین برادر زیباترین دختر دنیاس

پایان غیبت کبری...

1392/10/23 12:53
نویسنده : مامان فائزه
778 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام  به این دنیا .. سلام به این خونه.. سلام به این صفحه... سلام به دوستای گلم

اینقدر دلتنگ اینجا و دوستای گلمم که هزار تا سلام هم بدم سیر نمیشم ..اما بالاخره منو مهدیاری که حالا دیگه کلی بزرگ شده دوباره اومدیم

اومدیم تا بازهم باهم باشیم ..... و دیگه جایی نمیریم و میخوایم تلافی این روزها رو دراریم

خدا میدونه وسعت  دلتنگیم از اینجا تا کدوم نقطه ایران بود ....وخدا میدونه دلم چقدر واسه  نی نی ها و مامان هاشون تنگ بود

اما این بار اومدم که بمونم اومدم که بگم از نازدانه م و بشنوم از نازدانه هاتون .... بالاخره این روزها تموم شد و من عاشق دوستایی هستم که این همه کامنت  واسم گذاشتن و خسته نشدن از جواب نگرفتن و تایید نشدن ولی این دوری تموم شد ..............

بوس بوس واسه همه ........

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ستیانفس
25 دی 92 10:31
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام به به به بهخوش اومدین،بی صبرانه منتظر عکسهای مهدیارجونم هستیم
tTldlPWCtMqfI2lMsn0yZcEchKQOQok8q1_nbwYt3lq9OZ6H9U9k2SQ4zEhdELH4
26 دی 92 11:54
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای سلام قربونت برم بابا خسته شدم از بس اومدم و نبودی وااای که نمیدونی چقدر خوشحالم دوستم برگشته بدو خصوصی کارت دارم
مامان فائزه
پاسخ
سلام فدات شم ببخشید دیگه جایی نمیرم منم خوشحالم چشمممممممممممم
TGWVdH7XvYRua0poMQJVYPzIEk-elJ1O1BsSc9Q7WgO32oCfntYsRpy_ka-Re2sJ
26 دی 92 18:18
نمیدونم این آدرس عجیب چیه اومده؟من فرزانه ام فایزه جون خیلییییییییییییییییییییییییییییییی خوشحالم که برگشتین منتظر پست های قشنگ شماوخاطرات زیبای مهدیار نازنینم هستم
مامان فائزه
پاسخ
قربونت برم من خوشحالم که دوباره با دوستای گلم هستم حتما عزیزم