سید مهدیارسید مهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
مهدیس ساداتمهدیس سادات، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

دلنوشته های مامان مهدیار

مهدیار نازنین برادر زیباترین دختر دنیاس

من+تو+ما

1391/10/13 13:33
نویسنده : مامان فائزه
858 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم .......

شمارش معکوس واسه اومدنت شروع شده و

عدد روزهای انتظار دو رقمی شده

ممنون پسرم که آقا بودی و

 این چند ماه مامان رواصلا اذیت نکردی

و روزهای بارداریم رو تبدیل به  قشنگترین روزهای زندگیم کردی

ممنون پسرم ! از روزی که اومدی بهترین لحظه ها رو به زندگیم آوردی

ممنون پسرم! که بهترین احساس دنیا رو به من دادی 

حس مادری*

حس عاشقی*

حس کمال*

..............................

 جان مادر!هیچوقت از یادم نخواهد رفت که تو ..تو پسرم مرا به اوج کمالم رساندی

مهدیارم...........

تو برای من خدایم را و عظمتشش را جلوه گری!

تو برای من مادرم وبوسه ی بردستانش راجلوه گری!

توبرای من اوج عشق مسعودم را جلوه گری!

تو برای من معنای بودنی

تو  منی من!..............................

و این ها را به خاطر خواهم داشت

وخدایم را شاکرم

 

مثل همیشه:خدایا "حافظ گلم باش!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)