سید مهدیارسید مهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
مهدیس ساداتمهدیس سادات، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

دلنوشته های مامان مهدیار

مهدیار نازنین برادر زیباترین دختر دنیاس

عکس های جا مانده از تابستان تا هفده ماهگی

1392/11/11 15:41
نویسنده : مامان فائزه
1,047 بازدید
اشتراک گذاری

مسافرت به تبریز و اردبیل

 مهدیار

کندوان تبریز

22

 

3

 

4

پیش به سوی گردنه حیران

6

میخوایم بریم عروسی پسر عموی بابا مسعود

7

موش خونه کجاست؟؟؟

8

دالی ی ی...

بقیه عکسادر  ادامه مطلب

 

 

 

یه تولد کوچولو واسه یکسالگی.....

9

امشب خیلی بد اخلاق بودم خیلی بیقرار بودم همش گریه میکردم

کیک خودمه دوست دارم ناخنک بزنم.....

مامان و بابا یه ماشین واسم گرفتن که روی سقف و شیشه و دیوار راه میره کلی دوستش دارم

بقیه هم کادوهاشون نقدی بود دستشون درد نکنه....

10

11

حالا دست دست...

12

واکسن و قدو وزن یکسالگی ...خانومه گفت ماشالله هم قدم خوبه هم وزنم..

مامانی دلش نیومد حتی توی اتاق بمونه اما من مثل یه مرد نشستم بغل بابایی گریه هم نمیکردم..

من و یسنا در پارک بانوان...

13

یسنا گلی چی انداختی به گوشت؟؟؟

14

چی دارم میبینم ؟؟؟؟؟بسه دختر هرچی سیب زمینی خوردی پاشو بریم سرسره بازی..

15

مهدیار:دیدی چه حالی میده؟؟

16

یسنا:آره خیلی خوشمزه تر از سیب زمینی آب پزه...

16

تی شرت دایی جون واسم خیلی هم بزرگ نیست!!!!!!!    نه؟

17

آخ جون چقدر مولفیکس همشون رو میخوام بریزم توی سبد ببرم دوست جونا شما هم میخواید تعارف نکنیداااااا

19

تابستان هرروز عصر  با مامان و خاله رفتن به  پارک و تاب بازی

20

بابایی برنامه بده کار کنه تمیز بشم دیگه وان کیف نمیده

20

وای بابایی چقدر تمیز شدم مرسی منو فرستادی این تو....

21

وای خاله جونم چه جک بامزه ایی بود غش کردم

23

من عاشق فتح اینجا بودم .....

24

این عکس مربوط میشه به روز عید غدیر که همه نی نی ها با مامان باباهاشون زحمت کشیدن اومدند دیدن منو بابا مسعود ولباس باب اسفنجی که تنم کردم هدیه مامان جون و بابا جونمه دستشون درد نکنه مامان و بابای بابا مسعود هم نقدی حساب کردن

راستی این دختر خوشل هم آیناز جونه

24

وای رفتیم کرج عروسی جای همه خالی کلی خوش گذشت

پسرا بخونن :این دختره هرجا میرفتم دنبالم بود فکر کنم .......؟؟؟25

ای خدا..... چیکار کنم دست از سرم برداره...؟فکر کنم باید رک و پوست کنده بهش بگم آبجی بیخیال ما شو .

26

السلام علیک یا ابا عبدالله...

 

27

برف امسال

28

شیطونی مزه میده

29

کارگاه بابامسعود

30

پسر عصای دست پدر ..  کمک کردن به بابایی

31

ای جونم خاله جون یادش رفته لپ تاپش رو برداره..

32

الان وقتشه لپ تاپش رو چک کنم...چه معنی میده؟؟؟

33

دیگه خودم حلقه های هوشم رو به ترتیب میذارم

34

این کار در جواب سوال مامانه:مهدیار دندونات کو..منم میگم الان میخورمت

35

مامانی لطفا عکس نگیر...

34

مدل خواب این روزها

35

 

36

به روز ترین عکس و فعلا بای ی ی ی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان سام
7 بهمن 92 17:35
چه موش موشک ناز و ملوووووووووسی خدا واستون نگه داره این عروسک زیبا رو از دیدن عکسای نازت لذت بردم
مامان فائزه
پاسخ
ممنون به ماسر زدید خانمی خدا پسری ناز شمارو هم حفظ کنه ببوسید
mahtab
8 بهمن 92 13:28
سلام ایشالا همیشه به گردش و سفر و شادی ماشا الله پسرمون بزرگ شده ببینم همه حلقه ها رو خودش میتونه به تنهایی بذاره؟آفرین بهش
هدی مامان مبین
11 بهمن 92 18:03
جووووونم چقدر بزرگ شدی..هزار الله اکبر و ماشاالله... براش اسپند دود کن... عکس اخرش رو قربون.. دیگه ول نکنی بری فائزه خانوم.....دلتنگتون شده بودیم ممنون هدی جون آخ که من هم چقدر دلتنگ دوست نازنینم و گل پسرش همون مبین با کمالات شده بودم به روی دوتا چشمام دوست گلم
مامان علی
12 بهمن 92 9:41
سلام عزیزم،هزار ماشاالله وروجکت خیلی نازه وشیطون،ایشالله همیشه به گشت وشادی،ببوسش سلام ممنون گلم شماهم گل پسرت رو ببوس
الهه مامان سلما
14 بهمن 92 23:54
سلام فائزه جون با اجازه لینکیدمت راستی سلما دیگه سرجاش، رو تختش میخوابه، علت بد اخلاقیاش چیزی نبود بجز در اومدن دندان جدید، ببوس قندعسلتو،دامادش کنی ایشالا.. سلام عزیزم خواهش میکنم باعث افتخاره ای جانم آفرین مبارک باشه گلم ببوسش
مامانی محمد طاها
16 بهمن 92 1:03
سلام گل پسر سلام م م م
سارا صاحبی
16 بهمن 92 10:19
سلام عزیزم صبح بخیر میگم برو تو وبلاگم نی نی سایت و ایران سلامت و آشپزیس کودکان رو مطالعه کن به دردت میخوره
مامان فائزه
پاسخ
سلام صبح شماهم بخیر ممنون از لطفت مامانی مهربون...
سحر
17 بهمن 92 11:16
ماماني بابت حرف هاي خوب و تأثير گذارت ممنونموقتي ميگم نميخوام ببرمش پيش روانپزشك از همين چيزها ميترسم ديگه ميترسم به بچم كلي دوا و دارو بده كه عوارض بدش بهتر از عوارض خوبش باشه به خدا موندم چكار كنم
خاله حدیثه
21 بهمن 92 15:03
خیلی جالب بود من که کلی خندیدم ایشالله همیشه به گردش و تفریح باشید. مامانی مهربون پیش ما هم بیا خوشحال میشیم
مامان فائزه
پاسخ
ممنون چشم حتما
سارا صاحبی
23 بهمن 92 21:16
قربون مهدیار جون برم من معلومه کجایی خانمی خوبی؟ پیدات نیست عزیزم
مامان فائزه
پاسخ
قربونت برم الهی ی ی اومدم وبت دلیلش رو نوشتم عزیزم بوس بوس
مامان ستیانفس
26 بهمن 92 19:55
ای جووووووووووووووووووووووووون ماشالله چقدر بزرگ شدی عزیز خالهدلمون حسابی تنگ شده بود براتطرفای آستارا اومدی و به ما سر نزدی ورووووووووجکاگه بازم اومدی حتما بیا پیش خاله عزیییییییییییییییییزم
مامان فائزه
پاسخ
ممنون خاله زهرای عزیز ممنون ستیا جون ما هم دلتنگ شما بودیم چشم خاله جون
گروه طراحی سیاه و سفید
27 بهمن 92 23:28
-- تخفیف ویژه......به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم تخفیف ویژه فقط با 8 هزارتومان همه طراحی رو برای وبلاگ نی نی خود از ما بخواهید یه سری بزن دست خالی نمیری.همین الان اقدام کنید
❤دردونــــه تـــم❤
30 بهمن 92 17:55
سلام به شما دوست خوبم دوست داري قالب وبلاگ با عکس ني ني نازت داشته باشي ؟ دوست داري بالابر وبلاگ با عکس ني ني تون داشته باشي ؟ دوست داري لوگو و صفحه ورودي داشته باشي با عکس ني ني تون؟؟؟ سال نو هم که نزديکه کلي ليست توي نوبت دارين بايد براشون تقويم طراحي کنم اگه شما هم دوست داري براي سال نو تقويم با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولی نو با دردونه تم
نسرین
4 اسفند 92 0:45
سلام عزیزم .اومدم تشکر کنم بابت راهنماییتون در قسمت پرسش و پاسخ...لطف کردین واقعا..فکر میکنم یه شوک خیلی بد بهم وارد شده بود. خداروشکر بالاخره امروز عصر تونستم دوباره خودمو رفرش کنم و ادامه بدم ...امیدوارم در کنار گل پسرتون در تمام مراحل زندگی شاد باشید.
مامان فائزه
پاسخ
سلام نسرین جون خواهش میکنم عزیزم خدا رو شکر میکنم گلم خوشحالم کردی ممنون همچنین
شراره مامان پارسا
21 اسفند 92 19:09
عزیزم چه ناز و شیرینی به دلم نشستی بدجور لبت همیشه خندون
مامان فائزه
پاسخ
ممنون وسپاس واسه اینکه به ماسر زدین و بی شک منو پسری هم به شما و پارسایتان سری خواهیم زد
❤طراح دردونـــه تـــم ❤
22 اسفند 92 1:58
سلام به شما دوست خوبم دوست داري لوگو و صفحه ورودي و بالابر وبلاگ و قالب وبلاگ و تقويم رو براي سال نـــو با عکس ني ني تون سفارش بدي ؟ همه و همه با عکس ني ني نازتون ! اگه ني ني گلتون عکس آتليه اي نداره براتون عکس ساده اي که تو خونه ازش ميگيريد رو تبديل به آتليه اي ميکنم .... اگه شما هم دوست داري براي سال نو کلي چيزاي قشنگ و قشنگ با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولي نو براي ني ني نازتون همراه با دردونــــه منتظر حضور گرمت هستم تخفيف ويژه نوروزي قيمت ها زير 10 هزار تومن www.testersite.mihanblog.com
نازنین
11 اردیبهشت 93 13:52
سلام... کوچولوی دوست داشتنی و نازی دارین.خدا براتون نگهش داره. خوشحال میشیم اگه به ماهم سر بزنید.
مامان فائزه
پاسخ
سلام ممنون آمین چشم حتما و با کمال میل