سید مهدیارسید مهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
مهدیس ساداتمهدیس سادات، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

دلنوشته های مامان مهدیار

مهدیار نازنین برادر زیباترین دختر دنیاس

صدتا دوستت دارم

1393/3/20 16:39
نویسنده : مامان فائزه
730 بازدید
اشتراک گذاری

نازدانه ی بیست و یک ماهه ی من  بزرگ شدی،خیلی

حرفهایم رو بخوبی متوجه میشوی،برایم حرف میزنی، زبانمان  دیگر یکی شده 

هم صبحت شدیم ، همبازی شدم هم اوا شدی 

دنیایم رو عوض کردی چرا که دیگر از فرهنگ لغت تو استفاد میکنم، قشنگ است که بازی هایم هم پسرانه شده باهم فوتبال بازی میکنیم ،سبقت گرفتن  هایمان از هم در ماشین بازی دیدنی است کلاس.ژیمناستیک دونفره مان بر روی تشکت و یک دو سه گفتن های منو  پشکت های تو چه کیفی دارد

یکی در میان شمردن های تو من میگم1 تو:۲من:3تو:4من5تو:6من:7تو9من:10پس8چیشد  چرا ما 8 نداریم وچرابعد از 10_20داریم 33_34و100ومن عاشقتم وعشقم بی نهایت است وشایدصدتایی که تو در جواب مامانو چندتا دوست داری میگی؟ همین معنای بی نهایت من است پس من هم دوستت دارم صدتا مهدیارم

پسندها (2)

نظرات (0)