سید مهدیارسید مهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
مهدیس ساداتمهدیس سادات، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

دلنوشته های مامان مهدیار

مهدیار نازنین برادر زیباترین دختر دنیاس

مهر مهربان

1396/10/10 22:05
نویسنده : مامان فائزه
920 بازدید
اشتراک گذاری

با شروع مهر مهربانی هزاررر برابر شد و مهر برایمان مهری ب یاد ماندنی تر شد با بزرگ شدنت دلبندم ..

مهدیار مامان و بابا بزرگ شده میره پیش دبستانی

چهارشنبه ۲۸ شهریور منو شما و بابایی رفتیم مدرسه برای اولین بار

مدرسه ایی ک کنار خونمونه و شما فقط پله های خونه رو میری پایین و وارد مدرسه میشی 😍😍

چقدر شیرین بود دیدن پسرمون تو لباس مدرسه 

منو مسعود باورمون نمیشد ک انقدر بزرگ شدیم ک دلبندمون داره میره مدرسه چقدر روزای اول مدرسه رفتنت برام سخت بود از پشت پنجره حیاط مدرسه رو دید زدم نشد.. از پشت بام نگاه کردم دلم ارام نگرفت و لباس پوشیدم و اومدم مدرسه 

و چ حظی بردم از مرد شدنت و پشت میز نشستن و نقاشی کشیدنت 

نشستم جلوی در کلاس و اشک ریختم دلتنگ بودم شاید 

نگران بودم شاید 

بی قرار بودم شاید 

خوشحال بودم شاید 

هرچی  بود با دیدن ارامشت دلم اروم گرفت و همینطور هفته های اول وقتی میرفتی مدرسه قلب من را هم میذاشتی توی کیف بن تنی و با خودت میبردی و تا ۱۱و نیم ظهر انتطار میکشیدم ک بیام دنبالت 

خداروشکر با مربیت خانم عسگری رابطه ی خوبی داری و چه همکلاسی های عشقی داری 

چقدر دوستت دارن وقتی میگن سید خداحافظ دلم میخاد محکم بغلشون کنم عاشقتن و تو هم دوستشون داری پسر مهربونم 

این روزا روزای خوبیه خداروشکر 

پر از اتفاقات جالب و عشقولی 

اول اینکه خونه دار شدیم و بعد یکسال خونمون رو عوض کردیم و بزرگتر و نزدیک خونه ی بابا جون خریدیم و بیستم تیر ماه سال ۹۶ اومدیم ب خونه جدیدمون و 

اتفاق شیرین دیگه

قشنگترین اتفاق این روزهامونه اینه ک مهدیار جونم ابجی دار شدی و موقع اسباب کشی ابجی توی دل مامانیه 

و شما انتظار میکشیدی ابجی جونی دنیا بیاد 

و بالاخره صبح روز پنجشنبه  ۲۷ مهر ۹۶ آبجی مهدیس دنیا اومد و وصف ناپذیره شادی داداش گلی 

فدای پسر مهربونم 

این روزا زندگیمون مثل روزای اول دنیا اومدن شماست 

توی خونمون پر از عطر و بوی بهشته و صدای ناز یه دختر کوچولو ک قراره زندگیمون با حضورش دو رنگ بشه آبی بود تا امروز 

صورتی هم امد با مهدیس 

مهدیار و مهدیس دردانه های دلم 

زندگیم پرشده از حضورتون وقتی برای خودم ندارم ...

خدایا حافظ گلهای زندگیمان باش ....

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان صدرا
10 دی 96 22:55
خدا نگهدار فرشته هاتون باشه😍❤
مامان فائزه
پاسخ
ممنون مامانی عزیز خدا کوچولوی شمارو هم حفظ کنه 
بابا و مامان محمد طاهابابا و مامان محمد طاها
20 دی 96 23:00
سلام مبارکه پیش دبستانی مبارکه خواهر کوچولو  ان شا ءالله صد ساله بشید خوشحال شدم بازم سر زدم وبلاگتان