سید مهدیارسید مهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
مهدیس ساداتمهدیس سادات، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

دلنوشته های مامان مهدیار

مهدیار نازنین برادر زیباترین دختر دنیاس

مامانا به من رای میدین؟؟؟؟؟؟ لطفااااااااااااااااااااااااا

1392/5/4 2:47
نویسنده : مامان فائزه
778 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره منم موفق شدم توی این مسابقه شرکت کنم مامانم ازاینکه دیر اقدام کرده  ناراحته اما من با این طرز بربری خوردن کلی رای جمع میکنم ........مگه نه مامانای مهربون ؟

کی به من رای میده؟؟؟؟؟هرکی رای داد خبر بده منم به نی نیش رای بدم............بوسhttp://www.niniweblog.com/images/festival92/762.jpg

داخل پرانتز:البته مهم نیست من توی این مسابقه برنده بشم چون من برنده ی زندگیم واسه داشتن مامان فائزه و بابامسعود و مامان وباباهم بزرگترین جایزه ایی که از خدا گرفتن سید مهدیار بوده..

وممنون از اونایی که رای دادن و میدن و بوس واسه هممشششششششششششون.......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامانی مهدیار
1 مرداد 92 4:17
سلام سید کوچولوی نازم.به جمع شرکت کننده ها خوش اومدی عزیزم.
دیر اومدی ولی خیلی خوبه که تو هم هستی.ایشالا موفق باشی عزیزم.
مامانی گل ما رو ببخش ما هر چه خط داشتیم با همشون واسه مهدیار رای دادیم.


سلام انشالله عیبی نداره عزیزم شما عزیزی