سید مهدیارسید مهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
مهدیس ساداتمهدیس سادات، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

دلنوشته های مامان مهدیار

مهدیار نازنین برادر زیباترین دختر دنیاس

کبک خونه ی ما

1393/9/18 20:04
نویسنده : مامان فائزه
799 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها صدا میاد.. صدای پسر کوچولویی که  میگه مامان من چشم بذارم.... 

تو دایم شو... بعد شروع میکنی به خوندن با همون آهنگی که من تو بچگیم میخوندم.. 

ده بیست سی چهل پنجاه شصت هفتادد هشتاددد نووووووود صددددددددد 

اومدم... 

بعد که منو پیدا میکنی  میگی پیداااااا

میگی تو چشم بذار من دایم  شم .

بعد میری قایم میشی 

این شکلی

م

در ضمن کلی هم باید بگردم دنبالت.. بعد از اون زیر هی میگی مامان من نیستم. ..وفتم  (رفتم)بییون (بیرون)....

الهی فداتشم هزار تا بوس واسه عسلم... 

پسندها (2)

نظرات (2)

خاله فرنوش
20 آذر 93 21:52
خاله فدای قایم شدنت...شیطونی معرکه بود عکست!! دلم ضعف رفت برات
خاله زهرا
13 دی 93 16:26
فدای قایم شدنت ک خاله رو دیوونه میکنه. خاله فدای صدایه نازت بشه ک داد میزنی خاله بیااااااا من نیسم دلم برات تنگولیده نفس من بووووووووووس