سید مهدیارسید مهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
مهدیس ساداتمهدیس سادات، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

دلنوشته های مامان مهدیار

مهدیار نازنین برادر زیباترین دختر دنیاس

پسری مامانی وبابایی

1391/10/13 13:32
نویسنده : مامان فائزه
1,229 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم!

دلبندم!

امیدم !

میوه دلم !

مرد کوچکم!

حالامیتونم باتمام جونم صدات بزنم پسرم م م م م  

حالا میتونم تورو به عنوان مرد کوچک زندگیم به دیگران معرفی کنم.....

حالا میتونم تورو با اسم قشنگ مهدیار باتمام وجود هرلحظه هزاربار زمزمه ت کنم.......

حالا باید توی فروشگاهها دنبال لباس های مردونه کوچولو باشم..

برات کفشهای  مردونه بخرم تا اولین قدم های نازت رو بذاری رو چشم های مامان.............

تو قدم برداری و من پرشم از حس غرور.............

مامان جان برات بهترین هارو آرزو دارم

آرزو دارم بزگ شی و قدبکشی..........

دوست دارم دستهای نازو بلوریت مثل دستهای بابایی قوی بشه ....

سینه ی کوچکت مثل سینه ی بابایی مردونه وستبربشه ......

تا دستهات بشه پناه عشقت و سینه ت تکیه گاهش

مهدیارم آرزو دارم تا زنده باشم ودامادیت رو ببینم....

راستی گلم ساعاتی که بابایی سرکاره تو مرد منی.... تو کنارمی... تکیه گاهمی...

 سید کوچولوی 270 گرمی مامان  عاشقتم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

خدایا"حافظ گلم باش

دوشنبه۲۱/۱/۹۱

 

من وشما مامانی وخاله رفتیم سونوگرافی دکتر جلولی

دکتر گفت:فسقل شما پسره

خاله زنگ زد به باباجون وبابایی گفت شما پسملی

بعد رفتیم واسه شما لباسهای خوشل موشل خریدیم

گل۱۹ هفته ای مامان  زنده باشی

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

هدیه جووووووووووووووون
29 آذر 91 19:28
سلام
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه
تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد.
عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری
یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنیم . . .



سلام هدیه جون منو ومهدیار بهترین هارو واست آرزومندیم بوس بوس