سید مهدیارسید مهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
مهدیس ساداتمهدیس سادات، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

دلنوشته های مامان مهدیار

مهدیار نازنین برادر زیباترین دختر دنیاس

ببخش پسرم

1392/6/5 0:21
نویسنده : مامان فائزه
782 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم مامانی رو ببخش که این روزها دیر به دیر به وبلاگت سر میزنم

اولا که هنوز مشکل خط تلفنمون برطرف نشده و عزیزان مرکز مخابرات دیگه بعد دوماه معلوم شده که قصدشون خیره و حسابی سرکارمون گذاشتن , دوم اینکه این روز ها عروسی داشتیم و سرگرم خرید و مراسم و ...

انشالله دامادی شما پسری جونم

سومین دلیل که مهممترین اتفاق زندگی منه اینه که هوراااااااااااااااااااااااااااااااا تولد پسری من بود و منم حسابی خوشحال و فارغ از دنیا ..

وای که چه حالی شدم وقتی بالای وبلاگت سنت رو دیدم فدای سید مهدیار یکسال و یک روزه ی خودم بشم من الهییییییییییییییییییییییییییییی

 

 یکساله ی من تولدت مبارک .....تشویقتشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان حنانه زهرا
18 شهریور 92 3:12
تولدت مبارک مهدیار عزیزم
مامان ستیا نفس
24 شهریور 92 17:33
مامانی کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شبنم
21 دی 92 0:57
سلام دوستان عزیز سایت ما در زمینه طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان، همچنین ساخت کلیپ برای کودکان ،آغاز به کار کرد ان شااله که با خواست خداوند بتوانیم رضایت خاطر شمارا فراهم کنیم با تشکر http://babyarts.ir در صورت داشتن هر گونه سئوال در این قسمت پاسخگوی شما هستیم: http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=694608&PageNumber=1