سید مهدیارسید مهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
مهدیس ساداتمهدیس سادات، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

دلنوشته های مامان مهدیار

مهدیار نازنین برادر زیباترین دختر دنیاس

السلام علیک یا امام رضا

1392/2/1 16:59
نویسنده : مامان فائزه
874 بازدید
اشتراک گذاری

من فردا واسه اولین بار میرم پابوس امام رضا ............

مامان و بابام تصمیم گرفتن اولین سال تحویل عمرم رو در کنار امام رضا باشم .......

وقتی که رسیدم حیاط امام رضا قول میدم واسه  همه نی نی ها و بابا مامانا دعا کنم......

از امام رضا میخوام امسال شفای هزار تا نی نی رو بده ه ه ه

نی نی هایی که مریض هستید ,مامان باباهایی که مشکل دارید قول میدم مشهد سفارش همه رو به  امام مهربونیا بکنم, اونم یه سفارش سفارشی

و ازش قول میگیرم همه گره ها رو با دستای مهربون خودش باز کنه ........

ازآقا میخوام  امسال هیچ چشمی گریون نشه هیچ نی نی مریض نشه.....

من واسه اولین باره میرم مشهد و اونجا مثل خود امام رضا غریبم و مطمئنم امام من, دستای کوچیکه منو خالی برنمیگردونه آخه من فرشته م ,دلم پاکه........

اونجا واسه مامان و بابام واسه آینده ی خودم ,واسه عاقبت به خیریمون و... دعامیکنم ..............

درسته من کوچولوام اما از امام بزرگ یه عالمه خواسته دارم .........

نی نی ها و مامان باباها سر سفره هفت سینتون هر جا که بودید مارو هم دعاکنید

وقتی از مسافرت برگشتم دوباره میام بهتون سر میزنم

           عید همه مبارک

خدایا" حافظ همه گل ها باش!

                                                                                                       اسفند91

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

هدی مامان مبین
28 اسفند 91 22:59
عزیز دلم....سفرهات بی خطر...
زیارتت قبول....
مگه میشه تو ...فرشته ی پاک بری و از امام رضای مهربون بخوای و نشه؟؟!!
مهدیار....التماس دعا...با اون دستای کوچولو و قلب بزرگت...
راستی شلوار لی ات منو کشته...نمیشه شما نپوشید...جوووون
بهارت مبارک

ممنون خاله هدی
شلوارمو مامان جون زحمتش رو کشیدن
حتما مگه میشه من مبین و مامان مهربونش رو فراموش کنم
شما هم مارو دعاکنید

مامان ستیانفس
5 فروردین 92 15:17
_____ (¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•İ✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `C.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `Y.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
سال نو مبارک


ممنون از دسته گل قشنگت زهرا جون
یه گلستان تقدیم به ستیا و مامان جونی
مامان رادمهر
7 فروردین 92 2:30
التماس دعا گلم.خوش بگذره.سال نو مبارک


محتاجیم گلم
ممنون
سال نو شماهم مبارک سال خوبی داشته باشید بوس بوس
الیسا
7 فروردین 92 3:06
در مسیر دورانی، مبداء منحصر به یک نقطه نیست

تحویل سال جریانی است مستمر

عید، عزم الی احسن الحال ماست

مبارکتان باشد


مرسی الیسا جان
مهناز مامان ترلان کوچولو
19 فروردین 92 23:55
سلام مامان مهدیار کوچولوی شما تقریبا هم سن نی نی منه اما بچه ی من از نظر وزن مشکل داره و دکتر گفته وزنش کاهش داره میشه منو راهنمایی کنین که از چه غذاهایی تو این سن استفاده کنم خواهش میکنم برام مهمه


سلام اومدم وبتون واست کامنت گذاشتم